Wednesday, August 28, 2013

Macam-macam Bentuk Puting Reviewed by ehcrazy moment on Wednesday, August 28, 2013 Rating: 5

Macam-macam Bentuk Puting



Berikut macam-macam bentuk puting:

( .♓. ) = Puting yang terikat.

(☐ )( ☐) = Puting yang pake koyo.

(,)(‘) = Puting yang musuhan.

(-)(-) = Puting yang lagi merem.

(0)(o) = Puting yang tertukar.

(@)(@) = Puting crop circle.

( + )( - ) = Puting baterai.

(§)(§) = Puting beliung.

( ) ( ) • • = Puting yang kabur.

( )( ) = Puting yang hilang.

(Q)(Q) = Puting yang pake piercing.

(o)(o) = Puting yang berlobang.

( $ )( $ ) = Puting matre.

 (?)(?) = Puting yang bikin penasaran.

( 7 ) ( 7 ) = Puting 7 keliling.

( #-# )( #-# ) = Pputing yang di behel.

( ? ) ( ! ) = Puting galau.

( 3 ) ( 3 ) = Puting bibir.

( / )( / ) = Puting jajar genjang.

(☀) (☀) = Puting yang berbulu.

( ~)(~ ) = Puting yang bergelombang.

(☂)(☂) = Puting yang keujanan.

Ada yang mau nambahin? :))

Monday, August 26, 2013

Wahai Wanita.... Reviewed by ehcrazy moment on Monday, August 26, 2013 Rating: 5

Wahai Wanita....






Wahai wanita....
Mending make up-an daripada Photoshop-an, dan mending natural daripada make up-an pake tepung gorengan 2ribu satu.

Wahai wanita....
Make up mah asal gak keliatan kumel aja, gak perlu sampe medok tebel numpuk kek adukan semen. Karna kami lelaki senep liatnya.

Wahai wanita....
Make up juga perhatikan muka dan leher, jangan ampe belang. kek rainbowcake. Muka putih kek papan karambol, leher item kek daki.

Wahai wanita....
Intinya, kami lelaki lebih menyukaimu dengan natural. Dan jikapun ingin terlihat lebih cantik tolong jangan pake make up yg berlebihan, kamu itu wanita bukan waria. Dan karna kami lelaki geli ngeliatnya.
:))